KORMOST S.A. chcąc realizować swoje cele zobowiązuje się do:

  • doskonalenia jakości usług dbając o środowisko naturalne oraz bezpieczeństwo pracowników,
  • zapewniania najwyższego poziomu terminowości realizacji usług,
  • stworzenia zaplecza spełniającego wszystkie normy, regulacje prawne,
  • dążenie do stałej poprawy warunków bezpieczeństwa pracy na stanowiskach poprzez wdrażanie nowych rozwiązań technicznych, technologicznych i organizacyjnych,
  • ciągłego dbania o zapobieganie zanieczyszczeniom środowiska oraz wyznaczania celów w zakresie ochrony środowiska i cyklicznej kontroli ich realizacji;
  • racjonalnego, oszczędnego wykorzystywania energii, zasobów oraz materiałów;
  • prowadzenia odpowiedzialnej gospodarki odpadami; 
  • angażowania pracowników w zadania służące zachowaniu, ochronie i poprawie jakości środowiska naturalnego,
  • ciągłego doskonalenie i podnoszenia kwalifikacji pracowników w zakresie zagadnień ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym oraz zdarzeniom potencjalnie awaryjnym i wypadkowym,
  • zapewnienie środków do realizacji założeń polityki i celów Zintegrowanego Systemu Zarządzania,
  • ciągłego doskonalenia Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, Środowiskiem
    i BHP.

Powyższa polityka jakości, środowiska i BHP stanowi zobowiązanie wobec naszych Klientów oraz społeczeństwa. Jest ona znana oraz realizowana przez cały personel  KORMOST S.A. Odpowiedzialność za jakość usług, przestrzeganie zasad ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa pracy spoczywa na wszystkich pracownikach naszej firmy. 

Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania została zakomunikowana pracownikom oraz jest publicznie dostępna dla wszystkich zainteresowanych stron. Jest ona wdrożona oraz poddawana regularnym ocenom w celu zapewnienia jej ciągłej przydatności i adekwatności.